Logisztika
Minőségi kiszolgálásunk középpontjában a fejlett logisztikai rendszerünk áll.
A 2009-ben átadott új központi disztribúciós raktárunk tervezésekor a legfontosabb szempont a hatékonyság növelése és a valós idejű folyamatoptimalizálás megvalósítása volt.
Ennek a célnak az érdekében, a raktárterületünk megnövelése mellett, egyidejűleg a vállalat informatikai rendszer integrált al-moduljaként új, vonalkód alapú, fél-automatikus irányítású, mobil eszközökkel működtetett raktár informatikai rendszer került bevezetésre.
A RAMIR raktár-informatikai rendszerszoftver raktárkezelő, csomagoló, átcsomagoló, címkéző és feladatütemező rendszermoduljai biztosítják a folyamatok valós idejű nyomonkövetését és az automatikus rendszerirányítást. A RAMIR-ban az egyedi vonalkódhoz rendelt adatbázis tartalmazza az azonosított egységhez tartozó aktuális logisztikai és rendszerállapot adatokat (pl. aktuális mennyiség, lot-szám, FEFO dátum, stb.). A központi disztribúciós raktáron belül a teljes folyamatkezelés során az önállóan mozgatott rakatok azonosítása és nyomon követése ezen egyedi vonalkód azonosítók alapján történik.
- hatékonyabb és gyorsabb kiszolgálási időket eredményez, optimális feladat kiosztás, alacsonyabb hibaszázalékkal történő adminisztráció és árukezelés
- a raktári dolgozók által elkövetett hibák aránya minimálisra csökken, a hibák nagy része még a raktár területén feltárható és korrigálható
- a rendszer rugalmas, adaptív, alkalmas a szezonális termék-kereslethez, megszokottól eltérő, változó igényekhez történő gyors alkalmazkodásra
- teljes körű termék nyomonkövetés, termék-kísérő dokumentumok, minőség-tanúsítással rendelkező termékek bizonylatainak automatikus szolgáltatása
- megrendelések optimális feladat-kiosztása és időbeni teljesítése
- szimuláció alapján történő optimális erőforrás kiosztás és kezelés
- optimális bejárási útvonal szerinti feladat kiadás és feladat-végrehajtás
- rakat-konszolidálás, optimális komissiózási mód kiválasztás és kezelés