Minőségpolitikánk alapelvei

  • szolgáltatásaink, értékesített termékeink minőségének, megbízhatóságának, üzembiztonságának folyamatos fejlesztése a megrendelőink által megfogalmazott elvárások, követelmények figyelembe vételével
  • minőségirányítási rendszerünk folyamatos továbbfejlesztése, hatékonyságának növelése mind megrendelőink, mind munkavállalóink megelégedettségére
  • tevékenységünk fejlesztése a munkatársak motiválásával, továbbképzésével
  • a minőségirányítás iránti elkötelezettség növelése a vezetés minden szintjén
  • a minőségirányítás, biztonságtechnika, környezetvédelem egységes rendszerének kialakítása és működtetése
  • a minőséggel kapcsolatos veszteségek feltárása és csökkentése, a hibák megelőzéséhez szükséges intézkedések megtétele

 

Legfontosabb célkitűzéseink
  • vevőközpontúság
  • vevői megelégedettség
  • ügyfeleink igényeinek színvonalas kiszolgálása, melyet szaktanácsadással erősítünk
  • folyamatos törekvés a nulla hibaszázalék elérésére
  • működési folyamataink állandó fejlesztése

qs4.JPG

qs2.JPG

qs3.JPG